Marketingové strategie

Fakulta multimediálních komunikací nabízí tvorbu marketingové strategie uvedení nového výrobku na trh. Jedná se o práci studentů pod vedením zkušených pedagogů, za pomoci moderních a kreativních metod - Metoda DeskResearch.

Navázaná spolupráce/partnerství  v oblasti VaV  s podniky a průmyslovou sférou a reference:

  • TIGRIS, spol. s r.o. – Zpracování marketingového výzkumu v oblasti tisku studentských, odborných a vědeckých prací
  • TESCOMA s.r.o. – Výzkum trhu, marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
  • Národní památkový ústav Kroměříž – Příprava a organizace mezinárodního semináře Historické zahrady a parky jako součást soudobé městské krajiny
  • Baťa, a.s. – Řešení kreativního konceptu pro výrobky v rámci spotřebního trhu
  • TON a.s., Bystřice pod Hostýnem – Tréningové stáže studentů
  • Kovona systém, s.r.o., Český Těšín – Tvorba marketingové a komunikační strategie pro nový výrobek
  • Technologické inovační centrum, s.r.o., Zlín – Organizace slavnostního vyhlášení výsledků soutěže Inovační firma Zlínského kraje roku 2009
  • Statutární město Zlín – Příprava, kreativní koncept a organizace prezentační akce Zlín in Wien
  • FilmFest, s.r.o., Zlín – Spolupráce na přípravě a organizaci mezinárodního reklamního festivalu Duhová kulička.

Kontaktní osoby:

Ústav marketingových komunikací

Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
ředitelka Ústavu marketingových komunikací
+420 576 034 435
ojuraskova@fmk.utb.cz

Mgr. Josef Kocourek
Tajemník ústavu
+420 576 034 434
kocourek@fmk.utb.cz

Komentáře nejsou povoleny.