UPgates, jedno z největších e-shopových řešení v ČR s desetiletou tradicí, hledá pro svou kancelář zájemce na pozici specialista zákaznické podpory. Pokud tedy miluješ, když můžeš někomu pomoci nebo s něčím poradit, hledáme právě Tebe!
Náplň práce
- Informační podpora zákazníků prostřednictvím emailu a telefonu (nejedná se o prodej)
- Vytváření a údržba informační báze zákaznické podpory
- Project management
- Koordinace prací mezi vývojářem a klientem
Požadavky
- Komunikativnost, nadšení pro věc, týmová práce
- Znalost AJ velkou výhodou
- Analytické myšlení, iniciativu, flexibilitu
- Vyžadujeme obecnou orientaci v oblasti webových služeb
Nabízíme
- Jistotu zavedené společnosti
- Kreativní práci v příjemném prostředí v mladém týmu zapálených vývojářů
- Práce s nejmodernějšími internetovými technologiemi
- Zodpovědnost a profesní růst
- Odpovídající platové ohodnocení
- Refresh zóna s fotbálkem
- Vzdělávání v oboru
- Spolupráce na významných zakázkách.
Doplňující informace
Nástup na uvedenou pracovní pozici je možný ihned.
Kontakt
Svůj životopis zasílejte na email jan.rataj@upgates.cz. Budeme Vás kontaktovat.
Ing. Jan Rataj, 777 698 858